Rabu, 26 Ogos 2009

wajah baru blogku...

weh3...lawa x blogku skrg?
haaa...ni la hasil usaha x tido mlm aku eh bukan...member aku si ijan...
ssh sgt aku nk wat,asik x jd jee..aku pun subcon la kt dia hehe..so far alhamdulillah..
ni la rupe wajahnye blog kasih nuriman ni...
tp dri mase ke mase aku akn terus berusaha menjelitekan lg muke dia (blog aku ni la)
kasi dia awet moda gitoooo...huahahahaaaa(gelak jahat musti ade woo)//bio slalu ada ummmph!!
jan,mekasih tau...make upkan blog i ni...lenkali bleh mtk tolon lg ekk..ekk..ekk..

sbenarnye...sbenarnye...sbenarnye dragon ball ade 7 bijik sumenye..haha!!terkena..
x la..sbenarnye aku xtau nk tulis ape..tp aku tingat time posa waktu muda2 dulu..
waktu masih blajo...kt uitm,duk umah sewa..
skali ngan ijan,piah,ecah,ton,aly n lid...ptg2 je ade turn masak juadah..
ape lagi,maka berganding bahu la kami yg kene turn hari tu....ape yg penting?kerjasama!!
klu x silap aku time duk umah sewa tu la jgk ade skali aku kene gastrik..gara2 mkn laksa..tp laksa tu aku masak sdri tau..dbantu oleh org kanan aku cik p...konon pndai laaa,skali terlbih masam daaa...org lain xape2,aku plak yg gastrik sakit perut..lembiiikk...3 hari tuang kelass..sib baik dpt mc...

hahaha..tu la..mcm2 pengalaman..nti lenkali aku cite lg ekk...

2 komen la sikiiitt...:

umminabilah 26 Ogos 2009 pada 10:29 PTG  

em rindu bile ingt buka pose mse duk umah sewa ramai2 dlu kan???

azuan maizatul 3 September 2009 pada 5:49 PG  

selamt berpuasa dan hari raya.. huhuh

About This Blog

About This Blog

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP